Miejsca na Mazowszu godne polecenia.

W trakcie swoich wycieczek trafiam na różne miejsca, czasami jest to jakaś ruina, czasami ukryty w lesie bar. Czasami jadę celowo aby jakieś miejsce odwiedzić


w tym wpisie chciałbym opowiedzieć o 2 miejscach o których wspominałem we wcześniejszym poście ale teraz nieco rozbudować swoją opinię.



Winnica Dwórzno


Miejsce to zostało założone w 2012 roku i jak twierdzą właściciele położone jest 40 km od Warszawy ( z mojego domu to jakieś 70 ;) ) Okolica jest cudowna, cicha, teren 

lekko pofałdowany, co zapewnia nieziemskie widoki na sąsiadujące pola. Aktualnie  całe gospodarstwo liczy 50 hektarów a winnica to 6 hektarów czyniąc Dwórzno jedną z 

największych winnic w polsce.

Miejsce prowadzone jest przez ludzi z pasją o czym świadczyć mogą liczne wydarzenia, możliwość zwiedzania, degustacji oraz spaceru po winnicy z własnym przewodnikiem w 

telefonie ;)

co do samych win, nie potrafię się wypowiedzieć, znawcą nie jestem, ale wiem co mi smakuje wino białe wymrażane Supermazovian smakowało mi jak najbardziej :)





Kręcąc się po okolicy zajechaliśmy jeszcze do Wodnej Osady Grzegorzewice. 

Zjadłam przepysznego i świeżego miętusa, przespacerowałam się w cichych i zielonych okolicach stawów nad którymi znajduje się restauracja. Obsługa była bardzo uprzejma a 

ryba tak dobra, że co jakiś czas w domu pytają mnie kiedy pojedziemy znowu :)




W samych Grzegorzewicach znajduje się jeszcze pałac, ale z tego co udało mi się wyczytać znajduje się obecnie w prywatnych rękach i nie jest dostępny do zwiedzania.

Komentarze