Podsumowanie tygodnia 28.06 - 04.07

 Podsumowanie tygodnia 28.06 - 04.07


28.06 poniedziałek: pierwszy dzień szkolenia, troche dziwnie wstawać i jechać na 9 do centrum, do tego pociągiem i metrem - nie robiłam tego od lat :D


29.09 wtorek, piękny i słoneczny, miałam podwózkę do biurowca w którym miałam szkolenie, wieczorem odpoczywałam w ogrodzie 


30.09 środa, trzeci dzień szkolenia odpoczynek w ogrodzie


1.07 czwartek, znowu szkolenie, ale tym razem wieczorem wybraliśmy się grupą na piwo :) było bardzo przyjemnie :) 


2.07 piątek, ostatni dzień szkolenia i nareszcie upragniony weekend  odpoczynek oczywiście w ogrodzie


3.07 sobota, zakupy u pana ziółki, odwiedziny W warsztacie, a potem sprzątanie, dużo sprzątania :)


04.07 niedziela, wybralysmy się z mama na dni otwarte Winnicy Dwórzno. To piękne miejsce w którym właściciele łączą pasję z edukacją, winnice można zwiedzać wyznaczoną ścieżką opatrzoną kodami QR, za każdym takim kodem kryje się filmik opowiadający o historii i tej części winnicy w której auulanie się znajdujemy :)

Po tej wizycie dzięki mapom google trafiłyśmy do Wodnej Osady Grzegorzewicie gdzie jadłam jedną z najlepszych ryb w życiu!  

Powrót urządziłyśmy sobie przez Czersk i potaplałyśmy nieco Rama w błocie :)


Mam nadzieję, ze w przeciagu tygodnia poświęcę tym miejscom osobny wpis, tymczasem kilka zdjęć :)









Komentarze