Podsumowanie tygodnia 21.0 - 27.06 2021 oraz zdjecia Pałacu w Zdunowie.

 Podsumowanie tygodnia 21.0 - 27.06 2021


21.06 poniedziałek, to był trochę jak długi weekend, z uwagi na szczepienie miałam dzień wolny. Po kawie w ogrodzie i śniadaniu ruszyłam do Płońska na 2 dawkę szczepionki.   

W drodze powrotnej zauważyłem znak prowadzący do pałacu i tak znaazłysmy się z mamą w ogrodzie Pałacu Zdunowo. W tym wpisie wspomnę tylko, że pałac powstawał w latach 

1905 - 1910 za sprawą Cecyli i Stanisława jaworskich herbu “Lubicz” w stylu późnego baroku

Pewnego dnia z przyjemnością oddam się poszukiwaniu bardziej szczegółowych informacji dotyczących tego urokliwego obiektu.


22.06 wtorek jak to wtorek, office day, ale bez niepotrzebnych emocji ;) po deszczu wyszłam odpoczywać ogrodzie a dzień skończyłam na TV,


23.06 środa  homeoffice, ale sądzac po moim “pamiętniku” miałą całkiem sporo roboty. Pogodna znowu była deszczowa, rozpogodziło się dopiero na wieczór


24.06 czwartek, homeoffice i niezła burza, złamało jedno chore drzewo. Po południu obejrzałam shreka i poszalałam z psem w ogrodzie. Wieczór zafundował nam przepiękne, 

pomarańczowo - złote światło.


25.06 piątek, piąteczek, piątunio, homeoffive, angielski, po pracy drzemka, odpoczynek w ogrodzie, tv i znowu ogród


26.06 sobota: poranne zakupy, przejażdżka po lesie, ciasto w ogrodzie, śniadanie, sprzątanie kuchni, gotowanie, 


27.06 niedziela: wyspałam się ;) rano rozpaliłam ognisko ale z uwagi na deszcze drewno i liście były wilgotne więc słabo się paliło. po obiedzie wybrałyśmy się z mama 

posiedzieć nad Wisła a na oniec wróciłysmy do Sosenki na lody.


Wis zamykam zdjęciami z pałacowego ogrodu w Zdunowie










Komentarze