Blogowy miszmasz czyli post o wszystkim i o niczym ;)

Trudno uwierzyć, że mamy już prawie połowę stycznia! Dni stają się coraz dłuższe, zaraz trzeba będzie rozebrać choinkę i oczywiście egzaminy... 

W między czasie postanowiłam zmienić też nazwę swojego konta na instagramie. Mam wszelkie powody aby sądzić, że była dziewczyna ( ponad 5 lat od rozstania)  mojego narzeczonego trochę za bardzo interesuje się moim życiem więc przy okazji blokując kolejne konto fejkowe postanowiłam jeszcze bardziej utrudnić jej życie :D

Z innej beczki: Pan Ram i jego kolega Cadi polecają się na przejażdzkę! Można wylicytować wyjątkowe chwile z nami i jednocześnie wesprzeć 29 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zapraszam Was na obie aukcje:

https://allegro.pl/oferta/przejazdzka-jedynym-takim-dodge-ram-2500-10102833267

https://allegro.pl/oferta/przejazdzka-lub-auto-do-slubu-cadillac-escalade-10103150304

No i jeszcze jedno. Ten tydzień chciałbym poświęcić również na przeanalizowanie tej części mnie która odpowiada za podejmowanie decyzji i trzymaniu się ich. Zastanawiam się, jak to jest, że ponad rok temu podjęłam decyzję o nie jedzeniu mięsa i od tego momentu trwam bez wpadek, z drugiej strony od jakiegoś czasu chciałbym wrócić do biegania ale nie jestem w stanie wykonać nawet pierwszego kroku w tym kierunku.




Komentarze