"Model do aktu poszkiwany" - Przeczytaj zanim do mnie napiszesz.

Przychodzące do mnie emaile i telefony jakie ostatnio odbieram natchnęły nie do napisania tej notatki.  Jeśli dotarłeś drogi mężczyzno do mojego ogłoszenia w sprawie modeli przeczytaj proszę uważnie poniższe punkty:

1. Poszukuję mężczyzn ładnie zbudowanych, chłopcy chudsi ode mnie i inne leniuszki kanapowe odpadają!
2. Jeśli nie chcesz aby Twoje zdjęcia ujrzały światło dzienne zamów u mnie prywatną sesję. Jednym z warunków pozowania w moim projekcie jest ZGODA NA PUBLIKACJĘ zdjęć.
3. Zgłoszenia pryzmuję drogą emaliową. Wiadomość powinna zawierać zdjęcie lub zdjęcia na których widać twarz, nagi tors, brzuch i ramiona. Naprawdę nie interesuje mnie co macie w spodniach....
4. Szczegóły i temat zdradzam tylko tym którzy biorą udział w projekcie... To taka mała tajemnica zawodowa ;)



Komentarze