Wernisaż "Miasta"



Witajcie

Pragnę wszystkim bardzo podziękować. Przyjaciołom, którzy w pośpiechu biegi, nieznajomym, którzy byli ciekawi za uczestniczenie z nami w naszym wernisażu „Miasta”. Zdjęcia z wernisażu niebawem;)

Nie wiem, jakimi słowami zwrócić się do Tomka Sikory. Podziękował mi za mój wkład, stwierdził, że moje prace go poruszyły, tym samym wyciągając mnie nieco z cienia mojego ukochanego, z fotograficzno – artystycznej nieśmiałości i dodając troszkę wiary.





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeli chcecie się ze mną skontaktować : info@izadzido.pl  
Pod tym linkiem znajdziecie moje prace modowe, beauty oraz fotografie ślubną oraz dziecięcą ♥ ♥ ♥
A jeśli wolice Facebooka to klik tutaj ;)



Komentarze