Moje dzisiejsze spacery.

 Podsumowania tygodni są fajne, jeśli robi je się na bieżąco, kiedy idę chronologicznie dużo umyka a log stoi w miejscu a przecież w moim życiu dzieje się więcej niż tylko myślenie o przeszłości.

Ot wziąć by na ten przykład dzisiejszy dzień. 

W sumie przeszłam dziś niemal 8 kilometrów, spędzając dzięki temu minimum dwie i pół godziny na świeżym powietrzu! Odwiedziłam też miejsce które już od dawna było na mojej liście “ do zobaczenia” 

A mam na myśli tutaj Górę Lotników położoną w Józefowie. Postawiony tu pomnik upamiętnia 3 młodych alianckich lotników których bombowiec rozbił się 15 sierpnia 1944 roku po trafieniu przez hitlerowców.


Prochy trzech młodych żołnierzy złożono na Cmentarzu Rakowickim w Krakowie, w kwaterze żołnierzy Brytyjskiej Wspólnoty Narodów.








Komentarze